marți, 22 ianuarie 2008

fara sex am fi deformati,am fi la fel,nu am avea preocupari pentru fizic nu am avea preocupari pentru altcva decat pentru ceea ce conteaza,sa fie asta ceea ce face raiul sa functioneze!?fara bani am fi egali am fi calmi am fi linistiti,am avea timp decat pentru ceea ce conteaza,sa fie asta ceea ce face raiul sa functioneze!?fara griji am fi inutili,am fi morti,am fi reci,niste puncte care evolueaza,sa fie asta ceea ce face raiul sa functioneze!?de ce toate lucrurile care ne faq sa avem griji ne dezumanizeaza si totus sunt cele ce reusesc sa n umanizeze,de ce nu putem avea grija unii de alti,de ce nu putem sa ne miscam nefiindune frica,de ce conducem masinile cu teama,de ce ne urcam in avion cu teama,de ce plecam de acasa cu teama k o sa fie o zi urata...fara sex,fara bani,fara griji asta sa fie solutia...nu cred!ar trebui sa n acceptam conditia,sa o cunoastem si apoi sa o depasim.paradoxal este ca ink din primi ani d viata ni s pune intrebarea ce vrem sa facem cand o sa fim mari,lucrurile nu sunt prezente...ba bine ca sunt,sunt prezente pentru aceea ce vor sa traiasca in prezent,sa reuseasca sa treaca peste lucrurile care ne umanizeaza,si sa fie umani,in rand cu semeni,si mai mult de atat in pas cu istoria...cine traieste in prezent cu siguranta va trai si in viitor,cine traieste in viitor nu va trai decat in trecut.

Niciun comentariu: